Çağrı Merkezi Çözümleri

BAŞARILI BİR ÇAĞRI MERKEZİ; SATIŞ, SERVİS VE MEMNUNİYET KANALI OLARAK KULLANILDIĞINDA MÜŞTERİ SADAKATİNİN OLUŞTURULUP GELİŞTİRİLDİĞİ BİR ‘MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MERKEZİ’ HALİNE GELMEKTEDİR.

Çağrı Merkezleri, bir kurumun ilişki içinde bulunduğu ve (müşteri, çalışan, bayi, tedarikçi vs.), öncelikle telefon olmak üzere teknolojinin getirdiği tüm iletişim biçimlerini (e-mail, faks, web vs.) kullanarak kurum ile etkileşim içinde olmasını sağlayan iletişim merkezleridir. Müşterinin neye ihtiyaç duyduğunu bilmek, ürün ve hizmeti müşterinin ihtiyaçlarına göre biçimlendirmek amacıyla son yıllarda çağrı merkezlerinin önemi artmaya başlamıştır. Çağrı merkezleri sürekli ve esnek hizmet verebilmek için telefon, e-posta, sohbet, faks ve diğer pek çok iletişim aracını bir arada kullanmaktadır.

Gelişmiş bir çağrı merkezi oluşturmak; müşterinin mevcut yatırımlarını da göz önüne alarak geliştirilecek ve uygulanacak bir proje olup uzun soluklu bir çalışma gerektirmektir. Sonucunda şirkete ürün ve hizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlar, düzenli ve sürekli veri akışına olanak tanır, pazarlama faaliyetlerinin etkinleşmesine imkan sağlar. Bütün bunlarla birlikte şirket müşterileri ile etkili, kaliteli ve kontrollü bir biçimde iletişim kurarak müşteri memnuniyetini ve sadakatini arttırır. Başarılı bir çağrı merkezi; satış, servis ve memnuniyet kanalı olarak kullanıldığında müşteri sadakatinin oluşturulup geliştirildiği bir ‘Müşteri Memnuniyeti Merkezi’ haline gelmektedir. Gelişmiş ve kapsamlı çağrı merkezi projelerimiz ile sizlere bu konuda destek olmak için buradayız.

E-POSTA LİSTEMİZE KAYIT OLUN!