Birden fazla sektörde faaliyet gösteren, binlerce çalışanı ve yüzlerce yurtiçi ve yurtdışı bayi ağı olan birçok şirket milyarlarca lira satış elde ediyor. Bunları gerçekleştirirken de yapılan birçok operasyonda faaliyetlerde iletişim ön plana çıkıyor.
Merkezi ve Ölçeklenebilir Bir IP Santral Çözümü
Yukarda belirttiğimiz profilde birçok şirket mağazasını ve santralini tek bir ağ üzerinden yönetebilecek, kolay yönetilebilir, uçtan uca iletişim çözümlerine ihtiyaç duyuyordu. Bu, yalnızca ağı merkezileştirmelerine ve tüm lokasyonlar arasında sorunsuz bir şekilde iletişim kurmalarına izin vermekle kalmayacak, aynı zamanda gelişmiş müşteri hizmetlerini destekleyecek ve tüm dahili ve harici aramaları daha güvenli bir şekilde yönetmek için daha gelişmiş arama yönlendirme özellikleri sunacaktır. Bahse konu şirketler, çözümlerinin ölçeklenebilir ve geleceğe dönük olmasını sağlamak için çeşitli üçüncü taraf uygulama ve platformlarla kolay entegrasyon sağlayan bir iletişim platformu da arıyordu. Mevcut eski PBX sistemleri, gelişmiş arama özelliklerinden, entegrasyonlardan ve tek bir merkezi ağda birleştirme yeteneğinden yoksundu.
Büyük ölçekli şirketler, çok çeşitli sağlayıcılardan birçok farklı seçeneği değerlendirme sonucunda Grandstream’in tümleşik iletişim çözümünü tercih etti. UCM serisi, yüzlerce gelişmiş özellik ve videoyu kolayca genişletilebilen, lisans gerektirmeyen bir IP PBX’e entegre etme yeteneği ile kurumsal düzeyde bir iletişim çözümü sunar.
Grandstream’in UCM Serisi
UCM serisi , Büyük ölçekli şirketler mevcut eski platformları ile UCM serisi çözümü arasında köprü kurarak geçişi kolaylaştırırken kurulum sırasında iş operasyonlarının her zamanki gibi devam etmesini sağladı. Hızlı ve kolay bir kurulumun ardından UCM serisi, üç ana gereksinim için çözümler sağladı: çeşitli hizmet seçeneklerini desteklemek için SIP Trunks, hücresel çözümleri desteklemek için GSM entegrasyonu ve Skype çağrılarını destekleme yeteneği. Bu esneklik, UCM Serisi’nin büyük ölçekli şirketlerin kullanmak istediği tüm ses ve görüntülü iletişim platformlarını tek bir ağ altında desteklemesini sağlıyor.
Büyük işletmeler, dünya çapında binlerce satıcıya hizmet verdiği ve yüzlerce ortak ve tedarikçiyle çalıştığı için gelişmiş bir çağrı merkezi çözümüne ihtiyaç duyuyordu. UCM Serisine dahil olan yerleşik çağrı merkezi paketi, tüm ihtiyaçlarını karşıladı ve müşteri hizmetlerini iyileştirmek ve genişletmek için üst düzey çağrı kuyruğu işlevi sağlıyor. Verimli bir çağrı yöneticisi sağlamanın yanı sıra UCM Serisi, herhangi bir zamanda değiştirilebilen ve tarihe, saate, arayanın konumuna ve daha fazlasına göre özelleştirilebilen ayrıntılı bir IVR ve otomatik operatör sistemi ekler. UCM Serisi tarafından sağlanan bir dizi rapor, kayıt ve diğer analitik araçlar sayesinde artık operasyonlarını iyileştirme ve verimliliği artırma çabalarını inceleyebiliyor.
Grandstream IP Telefonlar
GXP1610
Kullanımı basit bir cihaz, birim ofis personelleri için.
GRP2613
Yöneticiler için modern bir yeni nesil cihaz sağlamak için
GRP2614
Yöneticilerin 40 BLF ve hızlı arama anahtarı sağlaması için
GRP2615 + GBX20
Resepsiyonistlere 10 hat ve tonlarca BLF/hızlı arama anahtarı sağlamak için GBX20 Genişletme Modülü ile
Şirketler, Grandstream çözümü sayesinde artık ofisler arası kolay ve uygun maliyetli iletişim sağlamak için tüm şubeleri birbirine bağlayan merkezi ve ölçeklenebilir bir ağa sahip oldu. Bu paylaşılan ağda şirketin ağ yönetimini düzene koymasına ve bakım ve servis maliyetlerini önemli ölçüde azaltmasına olanak sağlar. Grandstream çözümü aynı zamanda üçüncü taraf uygulamalar ve platformlarla kolay entegrasyon sağlayarak muazzam bir esneklik sunar ve çözümün şirketle birlikte geleceğe doğru büyümesini sağlar. Arka uçta UCM Serisini Grandstream IP Telefonlarla çevrelemek, çalışanlara iletişimi ve üretkenliği daha da artırmak için güçlü ve kullanımı kolay uç noktalar sağlar.