Astera Teknoloji, santral kullanıcısı müşterilerine satış sonrası her türlü desteği vermektedir. Bu yönde uzman ekibiyle Karel santral kullanıcılarına servis hizmeti vermektedir.

Karel Santral Hizmetleri

  • Karel Santral Satış
  • Karel Santral Kurulum
  • Karel Santral Servis

Karel Telefon Santral Modelleri

Küçük Ölçekli İşletmeler

MS48 Serisi Telefon Santralları:

Başlangıçta 4 dış hat / 12 dahili kullanıcı destekleyen sistem,

4 -12 dış hat; 12- 40 dahili abone kapasite seçeneği ile genişleyebilmektedir.

MS38 Serisi Telefon Santralları:

4 dış hat ve 8 dahili kullanıcı kapasitesine sahip telefon santralları

MS26 Serisi Küçük İşletme Telefon Santralları:

2 dış hat ve 6 dahili kullanıcıya ek olarak 4 IP dış hat ve 24 IP abone kapasitesine ulaşabilen telefon santralları

Orta Ölçekli İşletmeler

IPCS – IP Çağrı Merkezi ve Santral Çözümü:

Karel IPCS, temel IP Çağrı Merkezi ve Santral özelliklerini birlikte sunan iletişim çözümüdür. Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için kolay ve etkili bir iletişim sağlar.

IPG500 IP Telefon Santralı:

IPG500, IPG İletişim Platformu’nun küçük ve orta ölçekli şirketlere yönelik olan IP telefon santralıdır.

DS200M IP:

144 TDM hatta kadar destek verebilen IP, analog ve sayısal hatları destekleyen hibrit telefon santralıdır.

MS128 Telefon Santralı:

Orta ölçekli işletmelerin, kurumsal iletişim ihtiyaçlarını 4 – 20 dış hat ve 12 – 124 dahili kullanıcı kapasite seçenekleri, modüler yapısı ve 100’ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği ile karşılar.

Büyük Ölçekli İşletmeler

IPG1000 ve IPG Serisi Telefon Santralları:

IPG1000, geleceğin IP iletişim platformu olan IPG Serisinin orta ve büyük kapasiteli işletmelere yönelik olarak tasarlanan IP telefon santralıdır.

DS200 IP:

Orta ve büyük ölçekli şirketler için tasarlanmış DS200 serisi; 4 farklı kapasite modeli ile 144 TDM hattan 32000 TDM hatta kadar destek verebilen IP, analog ve sayısal hatları destekleyen hibrit telefon santrallarıdır.

 

 

 

 

Bizimle iletişime geçin!

0212 213 06 86 Karel Santral Servisi