Santral seslendirme telefonda müşteri ile iletişimde zaman kaybını önlemek ve kolay yönetebilmek için hazırlanan ses kayıtlarıdır.
Bu yazımızda santral seslendirmenin önemine ve işletmeniz için neleri ifade ettiğini anlatacağız. Öncelikle işlerinizdeki verimlilik ve karlılık adına teknolojinin bize sunduklarına ve onlardan nasıl faydalanabileceğimize değinebiliriz.

Santral Seslendirme Nedir?

Santral Seslendirme, müşterilerinizle ilk etkileşim için iyi bir araçtır. Firmanızı aradığında profesyonel santral anons ile karşılaşan müşteriniz size güven duyacaktır. Çünkü santral anonslarının genellikle kurumsal firmalar tarafından kullanıldığı algısı vardır ve insanlar kurumsal şirketlere güvenirler.
Satış aşamasına gelmeden önce veya satış sonrası destek süreçlerini yönetmede mümkün olan en kolay yöntemi müşterilere sunmak, işlemleri kolayca yapabilmelerine yardımcı olmak günümüz ticari hayatında çok mühim.

Santral Seslendirmesi ile Operasyonu Hızlandırın

Her deneyimli yönetici size işletmenizin karlılığı için en önemli önceliğinin kaliteli hizmet sunmaya odaklanmak olduğunu söyleyecektir. Hizmet kalitenizi artırmak için daha az kesintiyle daha fazla çağrıya imkân tanıyan bir sisteme sahip olmak basit ama çok etkili bir yöntemdir. Çalışma hızı artarken bekleme sürelerinin azalması müşterilerinizi, çalışanlarınızı ve pek tabi sizi memnun edecektir.
Telefon santralleri, işletmeler ve müşteri hizmetleri için geliştirilen sistemlerdir. Arayanlar otomatik olarak bir santral ses kaydı veya cevaplama/karşılama anonsuna ulaşırken ihtiyaçlarıyla ilgili en uygun seçeneğe ve departmana yönlendirilirler. Yönetimi ve kontrolü gayet pratiktir.
Fon müzikleri, santral anons sesleri, bekleme müzikleri ihtiyaçlarınıza göre kurgulanabilir. Profesyonel bir kurumsal kimlik ve prestij için firmanızı arayanları otomatik olarak bir IVR sistemi (telesekreter) ile karşılamak, tuşlama yaparak istedikleri yere ulaşmalarını sağlamak, durum bilgisi (meşgul, cevapsız vb..) bilgileri vererek gerektiğinde mesaj bırakmalarını sağlamak ve mesai saatleri dışında özel mesajlar ile karşılama yapan sistemler kullanmak gerekir.

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni Seslendirme

(KVKK Santral Karşılama Anonsu)
Kişisel Verileri Koruma Kanunu kapsamında kullanıcıları bilgilendirmeye yönelik aydınlatma metin anons seslendirme konusunda firmamızdan destek alabilirsiniz. KVKK ses kaydı için ses kataloğundan seçim yapabilirsiniz. KVK Kanunu kapsamında kişisel veri işleme ile ilgili aydınlatma metni seslendirmeleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz.